Uwaga: ze względu na specyfikę sytuacji kryzysowych oferujemy oprócz konsultacji bezpośrednich konsultacje pośrednie w postaci webinarium i on-line.
Rozwiązywanie sytuacji kryzysowych - przykłady działań:
- Ochrona wizerunku w momencie pojawienie się sytuacji kryzysowej
- Rozwiązywanie sytuacji kryzysowej
- Współpraca z mediami/reprezentowanie urzędu w mediach
- Budowa zarządzania problemowego
- Naprawa wizerunku
- Pomoc prawna w momencie pojawienia się sytuacji kryzowej i ataków na wizerunek
- Ochrona wizerunku przed black magic (kampanią oszczerstw i pomówień)
Zobacz także:
Przykłady, z którymi w praktyce zawodowej spotykamy się:
- zagubienie przedszkolaków podczas wycieczki
- zamknięcie przedszkola/szkoły decyzją Sanepidu
- molestowanie uczennic/uczniów przez nauczyciela
- niestosowne zachowania nauczycieli w szkole
- niestosowne zachowania uczniów w szkole, na wycieczce
- wypadek/śmierć ucznia z winy nauczyciele na terenie szkoły
- wypadek szkolnego autobusu
- słabe wyniki egzaminów w szkołach i przedstawienie w mediach tego faktu (uwzględniając nazwę szkoły i gminy)
- nieodpowiednie zachowania pracowników w domach pomocy społecznej/osobom starszym
- nieodpowiednie zachowania pracowników w domach dziecka
- błędy urzędników, które zostały nagłośnione w mediach
- przedłużające się realizacje inwestycji i problemy z wykonawcami
- problemy w inwestorami, które mają wpływ na wizerunek urzędu
- problemy z inwestycjami na terenie gminy: wiatraki, hodowle norek, lisów, etc.
- pomówienia o nepotyzm, kumoterstwo w urzędzie i jednostkach podległych